Tulsa - Reisverslag uit Tulsa, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu Tulsa - Reisverslag uit Tulsa, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu

Tulsa

24 Maart 2015 | Verenigde Staten, Tulsa

We hebben een flink aantal Miles afgelegd vandaag!
De navigatie zorgde ervoor dat we alleen maar kleine wegen volgden en de autoweg vermeed! Het was op zich een mooie rit, maar het schoot natuurlijk niks op! Tijdens de lunch zijn we gaan stoeien met de Garmin, zodat we alsnog op de autoweg belandden toen konden we kilometers maken!
We willen zo gauw mogelijk mooi weer (en dat is gelukt, het is hier 24 graden!) en zo snel mogelijk naar de parken om zoveel mogelijk te zien! We hebben inmiddels Missouri verlaten en zitten in Oklahoma! Morgen gaan we richting Texas!

• 24 Maart 2015 - 01:37

Henk En Gineke :

Ja, in het begin kilometers vreten!! Geniet nu van het mooie weer. Nog een weekje.... je hoort van ons!!

• 24 Maart 2015 - 02:23

Rita:

.....idd kilometers kun je hier wel maken.....eindeloos zonder een auto tegen te komen. Wat mooi dat jullie de andere kant opgaan. Kunnen wij ook van jullie route meegenieten, super! Hopelijk blijft het weer mooi. Hier is het op dit moment wat minder. Veel regen.

• 24 Maart 2015 - 03:08

Leuk Henk en Gineke! We hopen jullie straks ook te kunnen volgen!