Onze Camperreis van Chicago naar Las Vegas - Reisverslag uit Enschede, Nederland van harryenjoke - WaarBenJij.nu Onze Camperreis van Chicago naar Las Vegas - Reisverslag uit Enschede, Nederland van harryenjoke - WaarBenJij.nu

Onze Camperreis van Chicago naar Las Vegas

Door: JHA

08 Maart 2015 | Nederland, Enschede

Hallo allemaal.
Over een dag of 10 gaat onze grote reis beginnen!
De voorbereidingen bevinden zich inmiddels in een afrondende fase!
We hebben er zin in en vinden het ook spannend!
We vertrekken woensdag 18 maart naar Schiphol en vliegen de volgende dag via Washington naar Chicago, alwaar we de volgende dag een gloednieuwe camper gaan ophalen in Middlebury! En dan gaat het beginnen!
We zullen jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van onze avonturen!

• 08 Maart 2015 - 20:51

Harriët:

Hoi Joke, spannend! Ben heel benieuwd naar jullie reisverslag. Groetjes.

• 08 Maart 2015 - 20:55

Edwin:

Veel plezier met de voorbereiding!

Groeten uit Chicago
    ...

• 08 Maart 2015 - 23:34

Tiny:

Geweldig Joke en Harry, Hoelang blijven jullie weg? Geniet er van en kijken met spanning uit naar jullie verslagen.
    Groetjes Johan enTiny

• 09 Maart 2015 - 08:55

Wij trekken 3 weken met de camper door Amerika, Tiny!

• 10 Maart 2015 - 15:38

Carla:

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen, ga jullie volgen!!!
    groetjes Carla

• 16 Maart 2015 - 16:10

Henk/gineke:

Jullie staan in de startblokken, wij zullen er over twee weken in staan! Onze kleinzoon Jibbe is inmiddels op 6 maart geboren, dus kunnen we met een gerust hart vertrekken

• 16 Maart 2015 - 16:32

Gineke/henk:

.... even ons verhaaltje afmaken.... er ging iets fout met de computer :-)
    Gaan jullie nog via Colorado of vinden jullie het daar te koud? Toen wij er vorig jaar zelfde tijd waren, was het er - 10 grd C, vorige week was het er +27 grd C!!! Zo zie je , je kunt er daar geen peil op trekken. In elk geval een mooie, fijne, veilige reis gewenst en als het verloopt zoals vorig jaar bij ons, dan wordt het geweldig!
    groetjes, wij volgen over 2 weken.....
    Henk/Gineke