Zion National Park - Reisverslag uit Kanarraville, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu Zion National Park - Reisverslag uit Kanarraville, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu

Zion National Park

07 April 2015 | Verenigde Staten, Kanarraville

Gisteren en vandaag staan we op een camping net buiten het park!
Gistermiddag hebben we de eerste wandeling gemaakt! Het was erg druk, wat niet altijd even leuk was. Vanmorgen zijn we daarom al vroeg vertrokken (9.30 uur) en een wat moeilijker trail uitgezocht, wat aanmerkelijk scheelde qua drukte! Het was onze laatste dag in een park, dus we hebben alles goed op ons in laten werken! Het was een heerlijke dag!
Morgen vertrekken we naar Las Vegas!

• 08 April 2015 - 17:32

Rita:

ha Joke en Harry, wij wensen jullie een hele mooie laatste dag en kom goed naar huis!

• 09 April 2015 - 20:01

Johan En Tiny Gosselink:

Geniet nog van jullie laatste dag in Amerika en een goede reis terug. We horen de verhalen allemaal nog wel. Groetjes Tiny