Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu

Page

29 Maart 2015 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen al weer vroeg op pad. We vertrekken om 8.00 uur richting East Rim van de Grand Canyon en stoppen op meerdere plekken om te kijken en foto's te maken, o.a. bij Grandview Point en Dessert View Point. Geweldig!! Daarna rijden we via een prachtige weg richting Page! Onderweg zien we de afslag Horseshoe Bend en we besluiten eerst daar naartoe te gaan. Via een zanderig eerst naar boven en dan een eind naar beneden, komen we bij een prachtig punt! De Coloradorivier kronkelt hier in de diepte in de vorm van een hoefijzer. Een schitterend gezicht. Gefilmd en foto's gemaakt en toen de tocht weer naar boven en het laatste stuk naar beneden! Vermoeiend maar zeker de moeite waard! Nu op een camping aan het Lake Powell. Hier blijven we in ieder geval twee nachten. Even bijkomen van alle indrukken!

• 30 Maart 2015 - 18:21

Tiny:

En waar zijn de foto's? Daar willen wij natuurlijk ook van genieten. ;-)
    Fijne reis verder en geniet er volop van.

Lieve groetjes Tiny

• 30 Maart 2015 - 19:41

Gineke/henk:

daar hopen wij straks ook te zitten!! Morgen is het zover... we lomen naar jullie toe...

• 30 Maart 2015 - 19:47

Het lukt steeds niet de foto's te plaatsen! Ik blijf het proberen, maar internetverbinding laat zeer te wensen over!

• 30 Maart 2015 - 19:49

Goede reis Henk en Gineke!

• 30 Maart 2015 - 19:57

Nel Dost:

Ik heb even mijn boek er weer bij gepakt. Dat wordt genieten de komende dagen! groetjes Harry en Nel

• 30 Maart 2015 - 21:34

Stephanie:

Ja niet vergeten bij te komen ook zo af en toe! Voor je 't weet zijn jullie weer terug in Nederland!