Tusayan - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu Tusayan - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu

Tusayan

28 Maart 2015 | Verenigde Staten, Tusayan

Vandaag hebben we gewandeld in de
Grand Canyon! Het was indrukwekkend! Het
was (weer) een stralende dag met heerlijke temperaturen! We boffen daarmee! Het uitzicht was steeds schitterend! We hadden een camping, net buiten het park, zodat we in de gelegenheid waren om aan het eind van de middag nog een keer het park binnen te gaan om naar de zonsondergang te kijken. Geweldig!
Morgen rijden we met de camper langs de westelijke Canyon, waarna we naar Page gaan!

• 30 Maart 2015 - 00:14

Edwin:

Geniet er maar fijn van, het is voor mij alweer 20 jr geleden dat ik de Grand Canyon heb bezocht maar de beelden zijn nog steeds fantastisch!

• 30 Maart 2015 - 07:49

Stephanie:

Hey mam. Je plaatst niet meer automatisch een link op fb. Dus liep even achter met je verslagjes. Liefs!