Middlebury - Reisverslag uit Middlebury, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu Middlebury - Reisverslag uit Middlebury, Verenigde Staten van harryenjoke - WaarBenJij.nu

Middlebury

20 Maart 2015 | Verenigde Staten, Middlebury

Vanmorgen om 4.30 uur al opgestaan, ik kon niet meer slapen!
Om 5.50 uur waren we bij de receptie waar buiten de bus al stond te wachten!
We dachten ongeveer 3 uur onderweg te zijn, maar kwamen uiteindelijk pas om 12.00 uur plaatselijke tijd (1 uur later) bij de fabriek! Daar alle paperassen tekenen, uitgebreide voorlichting gehad en toen uitleg over de camper! We hebben een mooi klein campertje gekregen!
Eindelijk om 16.00 uur konden we vertrekken! Op naar de Walmart in South Bend en toen naar Logansports naar een camping! Daar kwamen we om 19.30 uur aan!
Dus snel alles uitpakken, eten en dit verslag maken en dat zo weer erg moe naar bed!
Morgen gaat het dus echt beginnen wat ons betreft!

• 21 Maart 2015 - 08:37

Joyce Van Rees:

Heel veel plezier en geniet er van met zijn beiden. Kom veilig en met mooie. Herinneringen terug. Xx Joyce

• 21 Maart 2015 - 09:35

Herman En Sini Schipholt:

Ontzettend veel succes en plezier op deze bijzondere camperreis. Wat een avontuur.
    Groetjes,Herman en Sini.

• 21 Maart 2015 - 12:45

Tiny:

Geniet er van, wij volgen jullie op de voet.
    Groetjes Johan en Tiny